راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم با دادستان سیرجان
- شناسه خبر: 7064
- تاریخ و زمان ارسال: 18 تیر 1402 ساعت 03:47
- نویسنده: فاطمه فتحعلی زاده

دادستانی سیرجان گفت: با راهاندازی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، عموم مردم می توانند از طریق ارسال گزارش به صورت پیامک در ایتا و سروش به شماره 09139901680 مشکلات خود را بدون واسطه با مدعی العموم سیرجان مطرح نمایند.
در این سامانه امکان دریافت مستقیم گزارشات مردمی در موضوعات اطاله دادرسی ، انتقاد به فرایند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آراء قضایی کیفری ، انتقاد به رفتار و عملکرد و دریافت گزارش معضلات و مشکلات شهری و اجتماعی وجود دارد.
عموم مردم می توانند مشکلات و انتقادات خود را از طریق پیام رسان های مطرح داخلی از جمله ایتا و سروش با دادستان عمومی و انقلاب سیرجان مطرح کنند. در این سامانه همچنین امکانارسال فیلم و عکس نیز برای عموم مردم فراهم است.
هدف از راهاندازی این سامانه، تحقق رویکردهای مردم محور قوه قضاییه و توسعه ارتباط میان مقامات قضایی با بدنه جامعه در راستای رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات مردمی بوده است.
با سلام وعرض وادب احترامآ به استحضار میرساند اینجانب خداکرمپور از اداره برق سیرجان به علت تکرار مکررات قطع برق منزل اینجانب شکایت دارم . لذا هیچ کس پاسخگو مشکل اینجانب نیست .از حضرتعالی عاجزانه درخواست دارم به مشکل اینجانب دستور رسیدگی صادر فرمایید
شماره موبایل ارتباط مستقیم خاموش میباشد .مجبور به نوشتن شکایت خود شدم
سلام وخسته نباشید خواهشٱلطفٱ یه گزارش از واگذاری زمینهای شهرک صدف بامدیریت روئسای شرکت مارال تهیه کنید ماحدود۵۰۰نفرهستیم که سال۱۳۹۵هفتادمیلیون که خیلی ازماها به بدبختی این پول راتهیه کردیم وبه حساب این شرکت واریزکردیم که شایدصاحب خانه شویم ولی بعدارگذشت هفت سال ازواریزی پول هیچ خبری از واگذاری زمین نیست ومسئولین شرکت هم هیچ جوابگونیستند خواهشمندیم شما درد دل مارا به گوش مسئولین شهربرسانید بایه حساب سرانگشتی ببینیدپانصدنفرهرنفرهفتادمیلیون اون هم هفت سال پیش چه مبلغی میشود وفقط سوداین پول چقدرمیشودوبه جیب کی رفته باتشکر